محرمانه

هزارتوی خاطرات

محرمانه

هزارتوی خاطرات

امان از بدی ِ آدم‌های خوب!

عنوان به اندازه‌ی کافی گویاست و نخواهید که این قصه را شرح دهم.
نظرات 7 + ارسال نظر
دوست چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام
بله بدی خوبها غیر قابل تحمله

مریم پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 12:07 ق.ظ http://maaryamf.blogfa.com

کاملا منظورتون و فهمیدم

نی نوا پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 06:12 ق.ظ http://azarshtafarsh.blogfa.com/

مگرنه سرمایه هر دلی، حرفهایی ایست که برای نگفتن دارد ...؟ د.شریعتی

ابوالفضل پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 10:41 ق.ظ http://abolfazl2321.persianblog.ir

با عرض سلام و احترام:
چه عرض کنم که خودم نیز دلی دارم مملو از اینگونه بی توقعی ها از آدم های متظاهر به خوبی و پاکی...
دعایم کن که حداقل خدا به حرمت این ماه گذشته رمضان من را اینگونه قرار ندهد.
ایام به کام و موفق باشید.

مریم پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.homarazy.persianblog.ir

سلام
چه محیط زیبا و کاملی
از خداوند خواستم تا غرور را از من بگیرد. گفت:« نه! بازگرفتن غرور کار من نیست..بلکه این تویی که باید آن را ترک کنی.»
گفتم پس کودکان و انسانهای معلول را شفا ببخش. گفت:« نه! روح کامل است و جسم زودگذر..مهم روح آنهاست برایم.»
خدایا به من شکیبایی عطا فرما. گفت:« نه! شکیبایی دستاورد رنج است..به کسی عطا نمیشود.آن را باید بدست آورد.»
پس به من سعادت ببخش ای بخشنده بزرگ. گفت:« نه! بازهم نه!خود باید متعالی شوی..اما تورا یاری میدهم تا به ثمر بنشینی.»
موفق باشید

saba دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام
امان از بدی آدمهای خوب صبر کن دارم فکر میکنم چی بگم ،
نکنه منم جزء اونام اصلا خوبم یا بد اگه خوب به کسی بدی میکنم اگه بد چرا خوب نباشم خوب اگه بخوام خوب بشم باید چطوری باشم ؟(میدونید برادر بسیجی هرکسی از خوب تعریفی داره برای من آدمهایی مثل شما خوبند پس اگه آدمهای مثل شما بدی کنند ........)

saba دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام مجدد
فکر کردم به این نتیجه رسیدم که آدم های خوب یعنی محمد،علی،فاطمه،حسن،حسین با خودم گفتم اینا که بد تو ذاتشون نبوده و نیست پس ۲ حالت داره ۱. اونایی که خوبن و بد میکنند بعدش پی میبرند پشیمون میشن و جبران میکنند عین همین مطلب برای خودم شب بیست و یکم اتفاق افتاد البته من خوب نیستم خدا منو خوب جلوه داده ۲. اونایی که تظاهر به خوبی میکنند و بدی میکنند پس این میشه ریا
بعدش با خودم گفتم وای بر آن روزی که برافتد نقاب
واقعا وب جالبی دارید آدم رو حتی برای چند دقیقه ای شایدم بیشتر به فکر فرو میبره .
پیروز و سر بلند باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد